ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

سارا کوچولوی مامان و بابا

این روزها...

1391/11/3 15:50
نویسنده : بابای سارا
204 بازدید
اشتراک گذاری

                                          niniweblog.com

این روزها سارا طلا که یک سال و سه ماه شده یه کم بلا شده.دائما در حال راه رفتن و دویدنه،گوشی تلفن یا موبایل من یا مامانش رو برمیداره و کلی با دوستی خیالیش گپ میزنه (البته به زبون خودش)سبد اسباب بازیهاش رو که گذاشتیم گوشه هال کلا شخم میزنه و تمام اسباب بازیهاش رو میریزه بیرون و تو کل اتاق پخش میکنه.از تخت ما بالا میره و وسایل روی دراور رو به هم می ریزه.میره روی مبل و لوستر ها رو روشن و خاموش میکنه(اخه کلید یکی از لوسترها بالای مبله)

zibazibazibazibazibaziba

جدیدا یاد گرفته خودش رو برای من لوس میکنه،از دور میدوه و می پره تو بغل من و سرش رو میذاره روی شونه من و با دستش اروم اروم میزنه پشت من.

                                                                                                    zibazibazibazibazibaziba

به اشپزخونه هم خیلی علاقه داره،در کابینتها رو باز می کنه و ظرف ها و سایر وسایل رو نگاه میکنه گاهی هم یه چیزهایی رو در میاره و بازی میکنه بعضی وقتها هم میشکنه.

   با دختر خالش تینا هم خیلی سازگار نیستن ، هرچی رو سارا برمی داره تینا ازش می گیره ، سارا هم برای اینکه وسایلش رو نده فرار میکنه.

صبحها هم که من برای رفتن به سر کار اماده میشم با کوچکترین صدایی بیدار میشه و دنبال من راه میافته.

امروز هم که میخایم بزیم سه راه جمهوری براش لباس زمستونی بخریم.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

و اما خوراکیهای مورد علاقه سارا:

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_huevo Blancoبه تخم مرغ خیلی ارادت داره مخصوصا به صورت نیمرو ، عاشق فرنیه ،از نون و کره تو صبحونه شدیدا استقبال میکنه ، برنج رو خیلی دوست داره ، البته در کل اکثر غذاهارو دوست داره و مثل باباش خوش غذاست.

تو میوه ها هم نارنگی ، پرتقال http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ، موز ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩و خیار http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپرو خیلی دوست داره.

دو سه هفته ای هست که شیر پاستوریزه میخوره ، به چای هم خیلی علاقه داره (البته خیلی کمرنگ)اون هم بدون قند!

کیک و بیسکوئیت و بستنیشکلک های محدثهرو هم خیلی دوست داره مخصوصا بستنی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شایلین
13 دی 91 9:55
سلام امیدوارم خدا دخمل خوشگ و نازتونو حفظش کنه. وقتی داشتم نوشته هاتونو میخوندم دقیقا یک و سال و چند ماهگی شایلینم یاد افتاد خیلی کاراش مثل سارا جون شما بود. شایلین من 2 سال و 2 ماهشه. از طرف من سارا جونو بوس بوس