ساراسارا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

سارا کوچولوی مامان و بابا

یک سال و ده ماهگی

1392/6/4 15:21
نویسنده : بابای سارا
326 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و دوم این ماه (یعنی ٣ روز پیش) یک ماه دیگه رو هم به سلامتی گذروندی و وارد بیست و دومین ماه زندگی قشنگت شدی .

زیبا روی من ؛

22 ماهگیت مبارک...

این روزها شیرینتر از هر قند و عسلی برای ما....

همیشه همینجور شیرین و گوارا بمان برایمان...

توی این روزهای بهاری دختر سرزنده و شاداب من رو به بالندگی پیش میره و هر روز به نظر بزرگتر از دیروز میشه.

حس استقلال طلبی در تو هر روز و هر روز بیشتر میشه .

کلمات و جملات جدیدت به شرح زیره :

پتوت ---  پتو

دوت ---  توت

جیدوت ---  گردو

ماشالا ---  ماشاء اله

حزون ---  حلزون

خووش ---  خرگوش

مچول ---  شکلات (البته قبلا میگفت شوپولو)

سیب خودم ---  سیب خوردم

آب خودم ---  آب خوردم

ادو سلا خوبی ---  الو سلام خوبی

ازش میپرسم : بابا رو دوست داری؟

میگه : اده ----  یعنی آره

میگم : چندتا ؟

میگه : ده تا دوش  ---  ده تا دوست دارم

 تازه شعر هم میخونه:

تاب تاب اب بازی حدا ******ننازی ---- تاب تاب تاب بازی خدا منو نندازی

اگه ببازی ببل بابا ببازی ----    اگه میخوای بندازی بغل بابا بندازی

 

عزیز بابا...

امیدوارم همیشه شاد باشی و صدای خنده های شیرینت دلمان را بخنداند...

                                                                                                                 ٢٥/٣/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)